części do samochodów japońskich w Krakowie 

Jak na desczu lza...

Temat: Akcesoria do rajdów i tuningu
Zapraszamy: www.xxlrally.pl

* Najtańsza na rynku homologowana odzież do rajdów:
GOLF: cena - 233 zł
KALESONY: cena - 189 zł
SKARPETY: cena - 55 zł (kr) i 69 zł (dł)

* Nowe 4-punktowe pasy QSP (3" i 2") w Cenie: 575 złotych.
Pasy posiadają homologację FIA.
* Pasy uliczne Autostyle - 3-punktowe: 215 zł

* Nowe felgi:
- MESH 7x15 (5x100)-cena: 285 zł/szt
- MITSUBISHI ENKEI (8x17)-cena: 650 zł/szt
- SUBARU (7.5x17)-cena: 650 zł/szt

* Kombinezon Sparco Standard - 1669 zł
* Fotele Sparco już od 1830 zł
* Polskie fotele (kubły) od 330 zł
* Torba Sparco TRIP - 133 zł
* Torba na kask Sandtler - 66 zł
* W ofercie posiadamy także części do samochodów japońskich

Więcej szczegółów na stronie - www.xxlrally.pl

XXL Sport Promotion
email: fi@xxlrally.pl
telefon: (012) 658-94-54
adres: Kraków, ul. Bieżanowska 25


Źródło: topranking.pl/1605/akcesoria,do,rajdow,i,tuningu.php


Temat: Uzywane czesci do mazdy
STUK napisał(a):

Witam po długiej nieobecnosci na grupie.
Szukam w Krakowie i okolicy szrotow lub sklepow z uzywanymi czesciami do
samochodow japonskich (mazda). Bardzo prosilbym o podzielenie sie adresami
takich miejsc :-)

Pozdrawiam,
Rafal (stuk)


ul. Marusarzówny  TEL 0-12 2622049 505 414 595


Źródło: topranking.pl/1615/uzywane,czesci,do,mazdy.php


Temat: Uzywane czesci do mazdy


Witam po długiej nieobecnosci na grupie.
Szukam w Krakowie i okolicy szrotow lub sklepow z uzywanymi czesciami do
samochodow japonskich (mazda). Bardzo prosilbym o podzielenie sie adresami
takich miejsc :-)


Podpinam sie pod pytanie, tylko że WAWA.


Źródło: topranking.pl/1615/uzywane,czesci,do,mazdy.php


Temat: Sklepy z czesciami do aut japonskich w Krakowie
Witam!
Czy moglibyscie polecic jakis sklep z czesciami do samochodow japonskich na
terenie Krakowa lub bliskich okolic? Dokladnie chodzi mi o firme Suzuki.
Oczywiscie wiem, ze sa conajmniej dwa serwisy tej firmy ale one musza kazda
czesc sprowadzac, trzeba czekac na to, a poza tym jest okrutnie drogo.
Z gory dzieki za namiary.

Pozdrawiam
Radek


Źródło: topranking.pl/1617/sklepy,z,czesciami,do,aut,japonskich,w,krakowie.php


Temat: Sklepy z czesciami do aut japonskich w Krakowie
Zalezy co potrzebujesz .
Jesli chodzi o zamienniki to dostaniesz je na ul . Radzikowskiego chyba 178
( po drugiej stronie motelu KRAK w kierunku Katowic ok . 250 m )
Maja tam tez uzywki .
pzdr
Użytkownik Radoslaw Kokoc <rsko@poczta.onet.plw wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8vhbhv$96@news.tpi.pl...

Witam!
Czy moglibyscie polecic jakis sklep z czesciami do samochodow japonskich
na
terenie Krakowa lub bliskich okolic? Dokladnie chodzi mi o firme Suzuki.
Oczywiscie wiem, ze sa conajmniej dwa serwisy tej firmy ale one musza
kazda
czesc sprowadzac, trzeba czekac na to, a poza tym jest okrutnie drogo.
Z gory dzieki za namiary.

Pozdrawiam
Radek



Źródło: topranking.pl/1617/sklepy,z,czesciami,do,aut,japonskich,w,krakowie.php


Temat: Pierwszy samochód - czy dobrze wybieram?


On Sun, 06 Aug 2006 11:27:02 +0200,  Coin wrote:
Prawko zdałem w marcu, jeździłem do tej pory mało, we wrześniu kończę
studia, a jak znajdę pracę to wezmę pożyczkę tak by w sumie z
oszczędnościami mieć ok. 8000zł i będę chciał kupić pierwszy samochód.


Ostroznie z pozyczkami - kredytu na samochod nie dostaniesz
[bo za stary, chyba ze matiz], a te wszystkie halogotowki
to zazwyczaj wysoko oprocentowane.

Dodatkowo pamietaj ze jazdza samochodem to sa koszty - musi cie byc
stac na tych 500zl co miesiac, a nie ze po ratach juz nic nie zostalo.


Ponieważ w tej cenie nie kupi się raczej nic poniżej 10 lat, a prędzej
bliżej 15 - toteż kilku znajomych mocno polecało mi japońskie samochody,
jako te, które dość dobrze się trzymają na stare lata i choć części nie
najtańsze to częstotliwość usterek porównywalnie niższa niż u
europejskich konkurentów.


Ze staroci to polecic moge sierre :-) Byc moze stary escort jest
rownie dobry. A z tymi drogimi czesciami .. lekka stluczka i naprawa
nieoplacalna.


marki samochodów zapisane w kolejności preferowanej. Chciałbym się
załapać na samochód z rocznika '94-'96 choć pewnie z moim budżetem
bliżej mi będzie do tego starszego. Przebieg tak max. do 175000 (myślę,
że przy mojej nie-tak-częstej jeździe po Krakowie zrobię w te 2-4 lata -
bo gdzieś tyle chciałbym użytkować ten samochód - max 50tysięcy.


Przy takim wieku to w stan licznika wierzyc nie mozna, a samochod
przejedzie ile przejedzie.

J.


Źródło: topranking.pl/1608/pierwszy,samochod,czy,dobrze,wybieram.php


Temat: Uzywane czesci do mazdy

Witam po długiej nieobecnosci na grupie.
Szukam w Krakowie i okolicy szrotow lub sklepow z uzywanymi czesciami do
samochodow japonskich (mazda). Bardzo prosilbym o podzielenie sie adresami
takich miejsc :-)

Pozdrawiam,
Rafal (stuk)


Źródło: topranking.pl/1615/uzywane,czesci,do,mazdy.php


Temat: A może jakieś info o Yarisie - część 2
Do Joli:
Droga Jolu oczywiście, że kiedyś przyjdzie czas go sprzedać, ale myślę, że nie
prędko. Wiem, że projektanci Toyoty już pracują nad nowym modelem, który być
może zastąpi Yarisa i wtedy przyjdzie czas się rozstać, nie będzie to łatwe,
ale w końcu zamienię go na coś lepszego, jeszcze nie wiem na co, ale na pewno
będzie to Toyota.
No Jola to z Ciebie jest hazardzistka jak Ty grywasz na wyścigach! Ja też się
interesuje wyścigami, ale koni mechanicznych –he,he (znowu wczoraj w F1 wygrał
M. Schumacher).
W tym, czy się spodobasz swojemu Yariskowi nie pomoże tenis, jego będzie
interesowało np. jak zmieniasz biegi i dbasz o niego, a nie jak wyglądasz (i
chyba o to chodziło Jankesowi ?!). Tak więc nie przemęczaj się zwłaszcza w
takie upały, ja bym się zmęczyła samym spacerem : ))) . A Ty Jola to masz
zdrowie, podziwiam. A jak tam dziś w Warszawie, bo w Krakowie strasznie
ciepło ?!


Do Oriona:
Miło mi bardzo, że Ci się moje autko podoba. A z lampami miałam niezłe
przejścia, lampy były kupione w Belgii, ale to jest nic. Lampy są do
japońskiego Vitz'a a w tym kraju nie obowiązuje tylne światło przeciwmgielne,
więc żeby być w zgodzie z naszymi przepisami musiałam dokupić czerwoną żarówkę.
Wydawało by się nic trudnego, ale moja Toyota (nie wiem jakie mają teraz te
nowe z Francji) ma takie specjalne, takie maja tylko samochody japońskie i
amerykańskie, zwykłą przeźroczystą zakupisz w salonach, ale nie czerwoną (bo po
co komu czerwona!?). Wyobraź sobie, że musiałam ją ściągać ze Stanów (USA), bo
w całej Europie nie kupisz tego (są czerwone, ale nie takie). Na razie są takie
lampy jeszcze do Celici nie ma do Corolli, ale zapowiadali, że mają być tylko
nie wiem czy do nowej czy do starej !? Jak będę coś wiedziała to dam znać.
Najczęściej spotkać mojego Yarisa to można pod Centrami Handlowymi (np. M1,
Plaza ) i pod Urzędami (np. ZUS, US,UM, Sąd), a mieszkam w północno-zachodniej
części Krakowa (ok. ul. Armii Krajowej), ale tam stoi w garażu. No to do
zobaczenia na mieście (daj znać klaksonem).

Pozdrowienia dla Wszystkich !!!
Katka

Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,20,2549163,2549163,A_moze_jakies_info_o_Yarisie_czesc_2.html


Temat: Panowie-Jakie auto do 15.000 zł?
A ja w przeciwieństwie od poprzednika coś spróbuję skonkretyzować, gdyż
wyrobiony użytkownik dokładnie wiedzący czego oczekuje od samochodu nie zadaje
takich pytań na forum, lecz oczekuje porady.

Jeśli do miasta dla siebie, 2-ki dzieci i zakupów, to segment B, również ze
względu na gabaryty/parkowanie. Jeśli liczy się dla Ciebie zwykłe
przemieszczanie się względnie komfortowe, dobra trwałość i bezawaryjność, a do
tego niskie koszty ewentualnych napraw, to masz tak naprawdę wąskie pole
manewru. Możesz wybierać między kilkuletnimi Fiatami Punto II (roczniki od
2000), albo VW Polo (ale ze względu na lepsze trzymanie wartości będzie on ze
2,3 lata starszy od odpowiedniego Fiata). Są to samochody trwałe, mało awaryjne.
W tych dwóch parametrach jednak nic nie przebije samochodów japońskich (Honda
Jazz, Nissan Micra, Toyota Yaris), jednak części do nich potrafią przyprawić o
płacz (nawet do modeli produkowanych już w Europie, w Wielkiej Brytanii) i tak
samo jest z kosztami serwisu. Natomiast do większości typowych usterek Fiatów,
czy VW wystarcza tzw. przysłowiowy kowal, czyli stacje "bezmarkowe"
specjalizujące się w samochodach tych marek, a takich w aglomeracji jest naście
(czyli nie dostajesz samochodu zastępczego, ale płacisz 50% tego co w
autoryzowanej stacji obsługi, a i masz warsztat w swojej dzielnicy).

Osobiście miałem Fiata Punto II 1.2 16v 80 KM i zastanawiałem się między tymi
dwoma samochodami oraz Seatem Ibizą. Przejeździłem nim przez 3 lata 45 tys. km,
głównie po mieście, ale i też do Norymbergi, do Krakowa, do Pragi i do
Chorwacji. W tym okresie raz pękł wiatraczek chłodnicy, którego naprawa
kosztowała 200 PLN. A także przypadłość tego modelu, czyli żarówek wymieniłem
przez 3 lata z 10, lecz każda wymiana to ok. 20-30 PLN. Poza tym bezawaryjnie, a
80 konny silnik dawał dynamikę dobrą do wyprzedzania na szosie. Na autostradzie
przydawało by się więcej mocy, gdyż od 150 zbyt wolno się rozpędzał. Spalanie
było marginalne, a karoseria bezpieczna, gdyż był to pierwszy samochód w klasie
z 4 gwiazdkami (tego wyniku nie osiągają ówczesne Renault Clio, Peugeot 206,
Yaris, Polo, ani Corsa, dopiero późniejsze generacje).
Źródło: forum.gazeta.pl/forum/w,67,92638800,92638800,Panowie_Jakie_auto_do_15_000_zl_.html


Temat: Adresy Szrotów w Warszawie - może się przyda
AUTOKASACJA
Warszawa, ul Strażacka 39b tel. 0-22. 6129282; 6111145
części do samochodów krajowych i zagranicznych, także kasowanie wraków
Czynne: pon. - pt. : 8.00-17.00, sob.: 8.00 - 15.00

BMS
04-696 Warszawa, ul. Piechurów 44, tel. 0-22.6131222
specjalizacja części mechaniczne i karoseryjne do Garbusów. Także usługi i
doradztwo.
Czynne: pon - pt.: 9.00 - 17.00, sob.: 9.00 - 14.00

AUTO-ZŁOM s.c.
04-786 Warszawa, ul. Borków 25 tel. 0-22. 6153173
Handel detaliczny częściami samochodowymi krajowymi i zagranicznymi.
Także części do Garbusów.
Czynne: 9.00 - 17.00

AUTO BAZAR, Jabłonowo k. Warszawy, al. Krakowska 87
(8 km za Jankami przy stacji Statoil)
tel. 0-22.7561276
części do wszystkich samochodów japońskich i zachodnich, także silniki
i skrzynie biegów
czynne: pon-pt.: 9.00-17.00, sobota : 9.00-13.00

WONIFEX, Łazy k. Warszawy, al. Krakowska 193a
(5 km za Warszawa w kierunku Krakowa)
tel. 0-22. 7973841, 7579837
nowe i używane części do samochodów zachodnich i japońskich
także airbagi i pasy pirotechniczne do Audi i VW.
czynne: pon-pt.: 8.00-17.00, sob/niedz.; 9.00-15.00

AUTO ATOL, Warszawa, ul. Grzybowska 98 (Ford Opel)
tel. 0-22.6328186
ul. Połczyńska 113 (inne zachodnie)
tel 0-22.6651990, 0-604.725289
części i skup samochodów powypadkowych.

AUTO SKLEP, Sękocin Nowy k. Raszyna, al. Krakowska 9
tel. 0-22.7202198
Części do samochodów zachodnich i japońskich (w tym Kia)
nowe i używane, skup-sprzedaż

HOL TRUCK, Siedlce, ul. Poznańska 107/18
tel. 0-25.6329626; 0-602.626996
części do samochodów osobowych i ciężarowych wszystkich marek
holowanie i pomoc drogowa, przewóz, skup samochodów powypadkowych,
uprawnienia do kasacji samochodów osobowych i ciężarowych.
Czynne: pon-pt. ; 9.00-18.00, sobota : 9.00-14.00

AUTO-JAPAN, 98-100 Łask, ul. Widawska 42
tel. 0-43.6753207, 0-605.181000
części do samochodów japońskich. Możliwość wysyłki na cały kraj.

WROLEK s.c. 05-850 Ołtarzew-Ożarów Mazowiecki
ul. Poznańska 422, tel. 0-22.7211528, 0-601.227382
silniki używane do samochodów osobowych i ciężarowych. Wszystkie modele
możliwość wymiany, także silniki na zamówienie.
Skrzynie biegów, alternatory, rozruszniki.
Skup i sprzedaż części używanych i nowych.

SCANVOLA, 06-450 Glinojeck, Dreglin 17a
tel. 0-23.6740320; 0-90.297670; 0-603.583958
Części i podzespoły do samochodów ciężarowych, autobusów, naczep.
(Skania, Volvo, MAN, Mercedes, DAF, Iveco), silniki, skrzynie biegów,
mosty, osie, turbosprężarki, resory, filtry i inne.
czynne; pon-pt. ; 8.00-17.00, sobota: 8.00-14.00


Źródło: topranking.pl/1602/adresy,szrotow,w,warszawie,moze,sie,przyda.php


Temat: Pierwszy samochód - czy dobrze wybieram?
Witam,

Prawko zdałem w marcu, jeździłem do tej pory mało, we wrześniu kończę
studia, a jak znajdę pracę to wezmę pożyczkę tak by w sumie z
oszczędnościami mieć ok. 8000zł i będę chciał kupić pierwszy samochód.

Ponieważ w tej cenie nie kupi się raczej nic poniżej 10 lat, a prędzej
bliżej 15 - toteż kilku znajomych mocno polecało mi japońskie samochody,
jako te, które dość dobrze się trzymają na stare lata i choć części nie
najtańsze to częstotliwość usterek porównywalnie niższa niż u
europejskich konkurentów.

Samochód wezmę zapewne na współwłaścicielstwo z bratem, który ma jakieś
tam zniżki do OC, ale ponieważ chwilowo jeszcze preferuję spokojną jazdę
to pewnie celował będę w umiarkowanie małe silniki.
Po rozmowach ze znajomymi doszedłem do wniosku, że będę się rozglądał za:

Honda Civic
Mitsubishi Colt
Mazda 323(F)
Nissan Sunny

marki samochodów zapisane w kolejności preferowanej. Chciałbym się
załapać na samochód z rocznika '94-'96 choć pewnie z moim budżetem
bliżej mi będzie do tego starszego. Przebieg tak max. do 175000 (myślę,
że przy mojej nie-tak-częstej jeździe po Krakowie zrobię w te 2-4 lata -
bo gdzieś tyle chciałbym użytkować ten samochód - max 50tysięcy. Silnik
jak pisałem umiarkowanie mały - tak w okolicach 1.3 w zupełności chyba
mi wystarczy - zależy mi bowiem przede wszystkim na jak najniższych
kosztach utrzymania (spalanie, oc). Do tego obowiązkowo wspomaganie
kierownicy bo strasznie się męczę jak muszę dużo kręcić :P

Chciałbym aby doświadczeni kierowcy poradzili mi czy moje rozumowanie ma
sens i jest ok, czy może z czymś byście się nie zgodzili, coś innego
doradzili itd.

Mam też pytanie odnośnie sposobu zakupu. Komisy pewnie sobie niemało
doliczają do cen samochodów więc teoretycznie pozostają ogłoszenia
(allegro, gratka.pl - coś jeszcze?). Mam też ewentualną możliwość
sprowadzenia auta z Niemiec. Moi bliscy znajomi z Wielkopolski mają
jakiś zaufanych ludzi, którzy się tym zajmują i mogliby coś przywieźć
(czy pełne koszty administracyjne uruchomienia takiego samochodu
zamykają się w 1400zł jak masowo podają sprzedawcy na allegro?). Mój
podstawowy problem jednak jest taki, że kompletnie nie znam się na
samochodach i zapewne na każde oglądanie musiałbym zatrudniać jakiegoś
zaufanego mechanika, którego też póki co nie mam - najczarniejszy bowiem
scenariusz to wydać te 8000zł na ładnie opakowanego, łasego na
inwestycje gruchota...

Ehh a gdyby tak trafić w totka...

pozdrawiam i dzięki za komentarze
Coin

ps: witam wszystkich grupowiczów, bo ja tu pierwszy raz.


Źródło: topranking.pl/1608/pierwszy,samochod,czy,dobrze,wybieram.php